Japono, knygos „Po trejų - jau vėlu“
autoriaus Masaru Ibukos
citatos atveria mums akis ir suteikia galimybę pažvelgti į vidinį vaiko pasaulį:
„Svarbiausia – vystyti beribes
potencialias vaiko galimybes, kad jo gyvenime ir pasaulyje būtų daugiau
džiaugsmo. Vienintelis ankstyvojo lavinimo tikslas – suteikti vaikui tokį
išsilavinimą, kad jis turėtų skvarbų protą ir sveiką kūną, užauginti jį
mąstančiu ir geru.“
Mūsų
įstaiga jau treti metai naudoja interaktyvias grindys ugdytinių ugdymo(si)
veiklose. Žaidimai suteikia vaikams ne tik daug džiugių teigiamų emocijų, bet
ir ugdo socialinę, pažinimo, komunikavimo, sveikatos bei meninę kompetencijas.
Sukauptą savo darbinę patirtį mūsų pedagogės atskleidė Vilmos Pūkienės ir
Jurgitos Grigaliauskienės pranešimu „Interaktyvūs žaidimai ikimokyklinukams“
bei atviros veiklos „Ineraktyvių grindų pritaikymas ugdymo(si) procese“ su
ugdytiniais pademonstravimu. Ikimokyklinio ugdymo mokytojos Alina Rūškevičienė
ir Genovaitė Riklickienė nustebino svečius, įdomia pažintine veikla per
žaidimus. Priešmokyklinio ugdymo pedagogė Birutė Dičiūnienė parodė kaip
nesudėtinga, žaidžiant mokytis ankstyvosios anglų kalbos. 






|