(atnaujinta 2022-10-10)
PRANEŠIMAS „1-4 METŲ“ VAIKO KALBOS RAIDA
LOGOPEDĖS – SPEC. PEDAGOGĖS AUŠROS KAUZONĖS 2022-2023 M.M. VEIKLOS PLANAS
PIRMADIENIS | ANTRADIENIS | TREČIADIENIS | KETVIRTADIENIS | PENKTADIENIS |
8.30 – 12.30
13.00 – 13.30 15.00 – 16.30
|
8.30 – 12.30
13.00 – 13.30 15.00 – 16.30 |
8.30 – 12.30
13.00 – 13.30 15.00 – 16.30
|
8.30 – 12.30
13.00 – 13.30 15.00 – 16.30
|
8.30 – 11.30
12.00 – 12.30 |
PIRMADIENIS | ANTRADIENIS | TREČIADIENIS | KETVIRTADIENIS | PENKTADIENIS |
13.30 – 14.00
|
13.30 – 14.00
|
|
7.30 – 8.30 |
LOGOPEDĖ-SPECIALIOJI PEDAGOGĖ AUŠRA KAUZONĖ
El. p. ausraspec@gmail.com
SPECIALIOJO PEDAGOGO VEIKLA DARŽELYJE:
- Specialusis pedagogas teikia specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, turintiems negalias, sutrikimus ar mokymosi sunkumus.
- Atlieka pedagoginį vaikų vertinimą, nustato vaikų žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą lopšelyje – darželyje.
- Bendradarbiauja su pedagogais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais dirbančiais su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais bei Marijampolės pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais;
- Numato ugdymo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų poreikių turinčių vaikų poreikius ir galimybes bei juos taiko;
- Rengia sutrikusių funkcijų lavinimo individualias, pogrupines ir grupines programas;
- Padeda specialiųjų poreikių turintiems vaikams įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar grupėje) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų poreikių turinčio vaiko gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
- Konsultuoja pedagogus, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti ugdymo programas;
- Teikia metodinę pagalbą pedagogams, specialiųjų poreikių turinčių vaikų tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese;
- Naudoja ugdymo procese mokymo priemones atsižvelgdamas į specialiųjų poreikių turinčių vaikų amžių, specialiuosius ugdymo(si) poreikius, individualius gebėjimus ir ugdymo turinį;
- Dalyvauja lopšelio- darželio vaiko gerovės komisijos veikloje;
- Taiko savo darbe specialiosios pedagogikos naujoves.
PIRMADIENIS | ANTRADIENIS | TREČIADIENIS | KETVIRTADIENIS | PENKTADIENIS |
8.00 – 12.00
12.30 – 13.00 14.30 – 16.00 |
8.00 – 12.00
15.00 – 16.30 |
8.00 – 12.00
12.30 – 13.00 |
—— | —— |
PIRMADIENIS | ANTRADIENIS | TREČIADIENIS |
7.30 – 8.00 | 16.00 – 16.30 | 7.30 – 8.00 |