Menu Close

BENDRADARBIAVIMAS SU SOCIALINIAIS PARTNERIAIS IŠ LAZDIJŲ MOKYKLOS-DARŽELIO „VYTURĖLIS“

        Balandžio 20 dieną, pakylėti geros nuotaikos ir laukimo džiaugsmo, IU grupės „Lašeliai“ ugdytiniai kartu su mūsų lopšelio-darželio direktore ir grupės mokytojomis pasitikome svečius iš Lazdijų mokyklos – darželio „Vyturėlis“.

      Jau pernai metais prasidėjęs bendradarbiavimas su socialiniais partneriais, leido dalintis ir keistis gerąją patirtimi, diegiant pažangius ugdymo metodus, naujas veiklos organizavimo formas. Svečiai lankėsi mūsų darželio vidaus ir lauko edukacinėse erdvėse, grupėse, stebėjo trumpą vaikų programėlę. Darželio direktorė Raselė Sutkauskienė pristatė įstaigos prioritetus ir veiklą, papasakojo apie darželio pasiekimus, atskleidė tolimesnius tikslus ir siekius.

„Drugelių“ grupės ugdytiniai iš Lazdijų, puoselėdami savo etnografinio regiono savitumą, tautiškumo, senųjų tradicijų kultūrą, mums dzūkiškai deklamavo eilėraštį „Ateik, vaikuci“. Tarmiški žodžiai sukėlė didelį susidomėjimą, mokytojos bandė paaiškinti jų reikšmę.

Siekiant paįvairinti svečių pasibuvimo laiką, mokytojos Vilma Pūkienė ir Jolanta Pauliukevičienė ugdytiniams organizavo kompleksinę ugdymo(si) veiklą: „Pakylėtos kasdienybės kūrybinė gelmė“ (pagal ikimokyklinio ugdymo rekomendacijas ,,Žaismė ir atradimai ’’), kurią sudarė  tyrinėjimų – eksperimentavimų veikla „Spalvoti muzikos fontanai“ ir STEAM eko kūrybinė veikla ,,Žaisliuko Rūšiuotuko dvarelis“. Naudodami tris aktyviąsias medžiagas (citrinos rūgštį, sodą, maistinius dažus) vaikai eksperimentavo, pylė į buteliukus, maišė, stebėjo jų reakciją – trykštantį fontaną. Mokytojoms paaiškinus, sužinojo kodėl medžiagos taip išputojo ir sukėlė „spalvotą vulkaną“. Praktinėje kūrybinėje STEAM veikloje „Žaisliuko Rūšiuotuko dvarelis“ svečiai kartu  su mūsų vaikučiais plėtojo gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų, kūrybiškumo idėjas.  Iš krakmolo, aliejaus, vandens ir maistinių dažų gamino naminį modeliną, juo dekoravo panaudotus jogurto indelius, kūrė dėžutes, krepšelius papuošalams, smulkioms detalėms susidėti. Atskleisdami savo kūrybiškumą, atrado bendraminčių, stiprino pasitikėjimą savo jėgomis, lavino pojūčius, patenkino savo smalsumą, žingeidumą, pasijuto kūrybinio proceso dalyviais. Kompleksinėse veiklose vaikai plėtojo patirtinį ugdymą, atrado kūrybos, technologijų, tiriamosios veiklos įdomybes.

Įstaigų vadovai, mokytojos, džiaugėsi užsimezgusiu ryšiu ir bendradarbiavimu, o mažieji Lazdijų mokyklos-darželio „Vyturėlis“ ugdytiniai mūsų direktorės Raselės buvo pamaloninti dovanėlėmis- atšvaitais su „Rasos“ lopšelio-darželio logotipu, kad prisimintų viešnagę į Marijampolę. Linkėdami svečiams gero kelio sutarėme ir toliau plėtoti nuoširdų, dvišalį bendradarbiavimą.

Skip to content