Menu Close

PATIRTINIO UGDYMO(SI) VEIKLOS „ŽIEMOS IŠSKIRTINUMAI“

Žmogus ir gamta neatsiejami vienas nuo kito. Nuo mažens svarbu skiepyti vaikams šios bendrystės suvokimą. Metų ratas vis kartoja tuos pačius metų laikų pasikeitimus, kuriuos atpažinti mokome savo ugdytinius. Ugdymo procese laikomės nuostatos, jog geriausiai vaikai įsimena tas ugdymo(si) patirtis, kurios jiems sukelia emocijas. Ši žiema padovanojo daug teigiamų emocijų ne tik mažiesiems, bet ir suaugusiesiems. Retas kuris tikėjo vėl išvysti sniego pusnis, pajusti sniego girgždesį po kojomis ar keistai malonų šaltuko gnaibymąsi. Įstaigos pedagogės stengėsi įtraukti vaikus į patirtinį žiemos požymių atpažinimą veiklose lauke, išbandydamos žiemos pramogas, veiklose grupėse, atsinešę iš lauko sniegą ar ledo gabalą.  Drauge su mokytojomis vaikai natūraliai dalyvauja patirtinėse ugdomosiose veiklose, jaučiasi saugūs, ramūs, atsipalaidavę ir pasitikintys savimi. Veikdami išvien su kitais, jie nebijo kelti klausimų ir diskutuoti, palaikyti ir padėti vienas kitam, dalintis patyrimu, lengviau prisiminti ir įsisavinti įgytas patirtis.

            

Skip to content