Menu Close

STEAM PROJEKTO VEIKLOS ,,VANDENS UŽKALBĖTOJAI“

Priešmokyklinio ugdymo gr. ,,Linelis“ ugdytiniai ir mokytojos Vida ir Alina dalyvavo Jonavos lopšelio-darželio „Žilvitis“ organizuotame Lietuvos Respublikos ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą vykdančių mokyklų STEAM projekte „VANDENS UŽKALBĖTOJAI“, skirtame Kovo 22-ąjai, Pasaulinei vandens dienai paminėti.

 

Priešmokyklinio ugdymo gr. „Linelis“ ugdytiniai ir mokytojos Vida ir Alina dalyvavo Jonavos lopšelio-darželio „Žilvitis“ organizuotame Lietuvos Respublikos ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą vykdančių mokyklų STEAM projekte „VANDENS UŽKALBĖTOJAI“, skirtame Kovo 22-ąjai, Pasaulinei vandens dienai paminėti.

Vaikai stebi juos supančią aplinką, vykstančius reiškinius ir pokyčius. Ar jie susidomės aplinkui juos vykstančiais procesais, ar taps to proceso dalimi priklauso nuo mokytojų pastangų ir gebėjimo sudominti vaikus naujomis veiklos formomis, būdais, metodais bei priemonėmis. Tam pasitarnauja STEAM ugdymas – integralus, į kompleksišką tikrovės reiškinių pažinimą, pritaikymą ir problemų sprendimą kreipiantis vaikų gebėjimų ugdymas gamtos mokslų, matematikos, technologijų ir inžinerijos kontekste. Ugdytiniai įgyja naujų žinių, tobulėja dalindamiesi atliktais tyrinėjimais, atradimais, patyrimais, įspūdžiais. Jie tampa visapusiškomis asmenybėmis, gebančiomis džiaugtis, mokantys improvizuoti, pasitikintys savo jėgomis, atviri, sugebantys veikti, priimti sprendimus.

Pasirinkdamos mūsų ugdytiniams priimtinus tiriamuosius metodus (eksperimentas, bandymas, tyrimas, stebėjimas) tyrėm vandenį. Vaikai susipažino su jo savybėmis, tyrinėjo skirtingas vandens būsenas, maišė su skirtingomis medžiagomis, ragavo vandenį su medumi, vaistažolėmis, svarstė, diskutavo, kėlė hipotezes, ieškojo atsakymų enciklopedijose ir t.t.

Atlikdami eksperimentus „Apversta stiklinė ir vanduo“, „Vandens apytakos ratas“, „Stebuklingas vandens maišelis“, „Spalvoti burbulai“, bandymą „Augalams augti reikia vandens“ sužinojo, koks svarbus vanduo mums, visai Žemei, jog svarbu jį taupyti…

Šios ir kitos veiklos skatina vaikų kūrybiškumą, kritinį mąstymą, komandinį bendradarbiavimą ir tuo pačiu ugdo jų techninius gebėjimus, komunikavimo kompetenciją.

Skip to content