PU mokytoja Lina Geležauskienė ir mokytojo padėjėja Ieva Stanytė dalijosi savo darbo patirtimi apie struktūruotą ugdymą su Marijampolės IU ir PU pedagogais.
Praktinis įtraukties principo įgyvendinimas švietime lygiaverčiai sieja pedagogus↔vaikus↔tėvus. Pasiekti kokybiško ugdymo galima tik bendradarbiaujant ir kartu ieškant kelių, metodų, būdų vaiko tobulėjimui ir sėkmingam pasiruošimui mokyklai. Mūsų lopšelyje-darželyje ugdomi SUP vaikai, kuriems reikalinga ne tik visų mūsų palaikymas ir meilė, bet gebėjimas dirbti pagal jų poreikius, kiekvienas savitas ir išskirtinis. Literatūros ir darbo metodų pasiūla labai didelė, tačiau rasti tą vienintelį darbo būdą, tinkantį individualiai kiekvienam ugdytiniui nėra lengva. PU mokytoja Lina Geležauskienė ir mokytojo padėjėja Ieva Stanytė Marijampolės ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo įstaigų mokytojų konferencijoje, kurią balandžio 2 d., neatsitiktinai – tai pasaulinė dauno sindromo paminėjimo diena, suorganizavo Marijampolės Žiburėlio mokykla-daugiafunkcis centras, pristatė savo patirtį – struktūruoto metodo taikymą, ugdant dauno sindromo sutrikimą, turintį ugdytinį. Džiaugiamės, mūsų darbuotojų patirtis nugulė „Įtraukiojo metodų bankas – 2024“ knygoje.